reisblogsteph.reismee.nl

1 Auckland

Kia ora Bro!

Snel even een bericht proberen te typen want het is echt zonde om hier te gaan internetten.

Na een goede, maar lange vlucht aangekomen in Auckland. Bij de organisatie was een rit geregeld naar het hostel, na een lekkere douche en wat te hebben gegeten wou ik nog wat drinken in de bar van het hostel en zo direct naar bed. Na die douche kwam de klap van vermoeidheid hard aan.
Eenmaal in het cafe ontmoette ik een groep van 10 man en zo lag ik pas 4 uur sochtends in bed. Haha, het was een goeie nacht. Al snel veranderde mijn Nickname van Jetlag girl naar Hangover girl.

Zondag afscheid genomen waar ik en chris (jongen uit frankrijk die ook bij de groep zat) direct paul uit Ierland ontmoetten. We raakten aan de praat en vertrokken eind van de middag naar Mt Eden. Was maar 2 dollar met de bus, alleen we waren zo druk met kletsen en genieten van het uitzicht dat we naar het eindstation reden. Got ourself into a situation, en moesten daar weer 40 minuten wachten voor we met een gekke man uit Chili mee konden rijden naar Mt eden. Paul redde onderweg me nog een aantal keer, aangezien hier alles aan de andere kant van de weg rijd. Typisch mij om dat niet te zien. Boven genoten we van het uizicht en daarna hebben we heerlijk gegeten in een verstopt restuarant voor een goeie prijs.

De volgende ochtend (maandag) namen we een city walk tour om alle hoogtepunten te zien. Ik bleef achter bij het art museum van Auckland en heb zo weer genoten van kunst. En leerde ik Robert Ellis kennen, een oude schilder. In de avond kwam arriveerde een vriend van paul, 'connie' , ook echt een hele toffe gozer.

Dinsdag: Spraken we weer met zijn allen af, incl connie, om naar Devonport te gaan. Een eiland nabij Auckland. Het was echt prachtig. Nieuw zeeland is zo schoon en er is zoveel groen. We waanden onszelf weer terug naar onze kinderjeugd. We hebben aan een boom geslingerd boven op de berg, we zijn de berg af gegleden met plastic zakken voor de extra snelheid, hebben geschommeld, zijn wezen zwemmen in de zee, zijn in bomen geklommen en boven op de berg Victoria genoten van het mooie uitzicht met wat muziek en heerlijk fruit bij ons.

Zometeen vertrek ik met (een andere) chris, naar de boerderij. Deze chris is van de organisatie van Travel Active waar ik heb geboekt.
Het schijnt dat de boerderij een eigen prive strand heeft.. Daarbij is het vlakbij van de jongens die ik de eerste nacht heb ontmoet. Dus we hebben gegevens uitgewisselt zodat ik op mijn vrije dag met hen kan afspreken in Raglan of bij hen. Kan niet wachten om verder te gaan. Elke dag is zo heerlijk, en elke keer als ik denk dat het zo fantastisch was, krijg ik weer zo'n mooie dag met leuke mensen en goede herinneringen.

Trouwens, na 2 nachten droomde ik dat ik terugging naar Nederland, waar ik heimwee had naar Auckland. Afgelopen nacht weer zo'n droom gehad. Ik denk dat ik mijn plekje heb gevonden ^^

See ya later, Bro!

Reacties

Reacties

Mam

Wauw! Dank je wel voor deze amazing story! Heb die pas 1x gelezen en ga dat nog vaak doen.. heel, heel veel plezier!
See ya later girlie xxx

coen jansen

Geniet er lekker van, en hou alles goed in de gaten

Lindy

Het klinkt alsof je je draai al helemaal hebt gevonden, zo fijn! Ik ben benieuwd naar je verhalen over de boerderij. Veel plezier en succes met werken die eerste dagen! Liefs.

Ineke

Wat een fijne belevenissen al. Een privéstrand, toe maar. :-). Succes bij de paarden. Liefst van ons.

Nikki

Vrije vogel!

Wat een fantastisch verhaal! En wat heb je na een paar dagen al zoveel leuks meegemaakt!
Ik ben benieuwd naar meer!
EN DE ORKA'S

!!!!
KOES

Marylene

Hoi Steph,wat heerlijk dat je het zo goed hebt,geniet en geniet ,liefsMarylene

Angela

Echt SUPER al die nieuwe mooie ervaringen! Leuk om te lezen dat je het reuze naar je zin hebt! X liefs

opie omie

Wat een belevenis ,geniet ervan en we reizen met je mee

Omie en Opie

Joke

lieve Steph,
Wat een heerlijk verhaal en wat schrijf je leuk!
Geweldig om jouw ervaringen te lezen; vol met lichtheid en plezier! Zo verdient meis!
Ik kijk uit naar je verdere verhalen en wens je alle liefs en goeds! xx joke

Caroline

Heeeeeeee Steph, leuk he, die spontane ontmoetingen en ongeplande acties! Doet me erg denken aan mijn backpack reizen in Azie en ben dan ook stikjaloers op je. Hopelijk heb je het ook erg naar je zin nu op de stoeterij. Ik kijk uit naar je volgende verhaal. Dikke kus, Caroline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!