reisblogsteph.reismee.nl

Berichtje

Afgelopen weekend had ik eindelijk weer wifi tot beschikking op mijn telefoon en alleen al whats app telde 810 berichten! Ik heb niet alles gelezen, maar iedereen bedankt voor de berichten als beste wensen, updates, verjaardagsgroet etc. Nu ben ik weer zonder en vandaar, zoals ik eerder benoemde kan ik niet direct reageren op berichten via de telefoon. En kan je mij voorlopig volgen via berichten op de computer.

Ik was weer afgreisd naar Auckland om mijn verjaardag te vieren, waar ik het erg naar me zin had. Lekker gegeten bij de Haven (spare ribs!) en in de avond het nachtleven ingedoken samen met Chris.Hijtrakteerde me op het eten en als verassing kreeg ik eenchocolade brownie met vanilleijs en een kaarsjeerop :p De volgende dag ben ik wezen kijken bij de Triatlon in Downtown en haalde Annie mij weer op bij busstation Kaiwaka.

Cheers! Xxx

Reacties

Reacties

Rickus

Oh de 1000 hebben we niet gehaalt :p

joke

fijn te weten Steph! 't ga je goed! xxx joke

Tante Riek

Stephanie van harte gefeliciteerd met je 26 ste verjaardag
Je doet het goed hoor!!
Veel lieve groetjes van mij Tante Riek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!