reisblogsteph.reismee.nl

Dag 2 - Amman Jordan ??

Vandaag zouden we met de groep naar Jerash gaan, schijnbaar een verborgen parel met nog meer Romeinse ruïnes, maar omdat ik in twee nachten maar 1 uur ong. Had geslapen had ik besloten om nog een dag in Amman, dit keer met mezelf, te spenderen. Hierop heb ik besloten om volledig tot rust te komen bij al pasha hammam waar ik van kruin tot kleine teen onder handen ben genomen en wat heb ik genoten!!! Het was woman only en wat een ervaring! Ik heb denk ik 5 x moeten douchen, 3 sauna’s bezocht en ik ben 1,5 uur onder handen geweest, echt een aanrader! Wat wel grappig was dat ik nét op de tegel kon liggen voor de behandeling (scrub/ Turkse hammam behandeling). “Yes, I am very tall”. Daarna kon ik aan het aangesloten restaurant lekker eten en drinken in de groene rustige tuin waar een kleine teddy rondliep. Ook was het erg leuk om door Amman te lopen en heb ik verscheidende locals gesproken, erg vriendelijk! In de avond heb ik op 1 hoog op het terras van Zajal heerlijk gegeten en lekker over de straten getuurd. Ik ben weer opgeladen en ready om morgen verder op pad te gaan met de groep. Dode zee baby!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie